Terug in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eugene Jonkergouw - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eugene Jonkergouw - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Lia en Eus

Blijf op de hoogte en volg Eugene

22 Februari 2017 | Nederland, Nederland

En we zijn weer terug. Zondag hebben we doorgebracht in Buenos Aires, lekker door de rustige stad gewandeld en daarna naar de markt van San Thelmo, mega veel kraampjes met mega veel spullen, maar ook een pleintje met terrasjes voor een lekker lunch hapje en later een terras voor een martini met jus. Het was erg warm, niet te vergelijken met ode huidige temperaturen hier, maar het is ook zomer daar.
's avonds nog een dinertje aan de Avenue de Mayo en maandag uit checken en naar het vliegveld voor de reis naar huis. een nacht in het vliegtuig, met een goede verzorging door het cabine personeel, maar je komt toch licht gebroken aan op Schiphol. Met trein naar Eindhoven, waar Robin ons op is komen halen. Door naar huis en gezellig zitten bij praten met allerlei leuke nieuwtjes, maar dat is een ander verhaal.
We gaan de komende tijd nog meer foto's plaatsen bij de diverse verhalen en over een tijdje het boek van deze site bestellen. Een boek vol mooie herinneringen aan een geweldig fijne vakantie met ons tweetjes, gedeeld met jullie.
Bedankt voor jullie reacties, en mocht je nog wat kwijt willen, reageer gerust. Tot een volgende reis, groetjes Lia en Eus

• 22 Februari 2017 - 15:20

Hilde:

Welcome back, home sweet home.

• 22 Februari 2017 - 15:35

Ad Voets:

Ja, zo zit je in zomers Argentinie, en zo zit je in herfstachtig NL. Wen er maar weer aan en scc6 met de dagelijkse activiteiten. Back to normal.

• 22 Februari 2017 - 17:01

Coby. Verschuuren:

Hoi lia en eus,

Wat zal het wennen zijn zeg in het herfstachtige nederland. Morgen rijden er minder treinen door de verwachte storm. Ik had stiekem gehoopt dat jullie wat zon mee zouden brengen. Wij kijken uit naar jullie foto's en spannende verhalen. Nog een paar dagen vrij en dan begint het gewone leven weer. Jullie kunnen vast nog heel lang teren op de schitterende reis.

Groetjes, coby en sjef

• 23 Februari 2017 - 15:01

Moeder:

Welkom thuis.

• 26 Februari 2017 - 22:46

Nicole:

Toch fijn dat jullie weer lekker veilig thuis zijn ;-)
    Jullie hebben iig een superreis gehad waar je met veel plezier op terug kunt kijken!

Groetjes Nicole

• 09 Juli 2023 - 13:45

Anja En Ad:

Beste Eus en Lia

We zijn bezig met het plannen van onze reis in het najaar van 2023 naar Chili en lazen jullie reisverslag, alweer 6 jaar geleden. We zien dat jullie nu ook weer op reis zijn, fijn hoor!

Graag komen we met jullie via e-mail in contact om wat vragen en ideeën uit te wisselen. We zijn benieuwd of jullie dit willen? Zou heel fijn zijn...Kijk maar wanneer het uitkomt..

E-mailadres via dit bericht bij jullie bekend denk ik...

Hopelijk tot binnenkort

• 12 Juli 2023 - 22:07

Eugene Jonkergouw:

Hallo Anja en Ad,

prima maar ik zie geen e mail adres.

gr. Eus