San Pedro de Atacama - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Eugene Jonkergouw - WaarBenJij.nu San Pedro de Atacama - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Eugene Jonkergouw - WaarBenJij.nu

San Pedro de Atacama

Door: Eus en Lia

Blijf op de hoogte en volg Eugene

05 Februari 2017 | Chili, San Pedro de Atacama

Het heeft even geduurd, maar soms wil het in den vreemde niet altijd vlotten met WiFi.
Nu dus wel!
Na een lange vliegreis, heeft de blauwe vogel ons netjes afgezet in Santiago de Chili.
Heerlijk weer, dus eerst maar even genieten van een terrasje voordat we op de kamer in ons hotel terecht konden. Niks mis mee.
Even omkleden, opfrissen en dan Santiago in. Heerlijk gewandeld plaza des Armes, het presidentieel paleis, op Cerro de Santa Lucia en daarna in de wijk daar achter heerlijk gegeten, heel gezellig hoekje, en daarna op tijd naar bed, even wennen aan het tijd verschil.
Dag 2,optijd weer wakker voor een heerlijk ontbijt. Vervolgens weer aan de wandel, nu naar museum Belles Artes en daarna door naar de wijk Bella Vista. Hier in de patio, jawel,weer even een terrasje, lunch met koffie! Daarna met het treintje de berg op naar de voet van het giga Maria beeld. Een prachtig uitzicht over de stad. Op de terugweg naar het hotel 1 afslag gemist, dus behoorlijk wat extra kilometers getraind

• 06 Februari 2017 - 19:01

Roel:

een goed begin van een geweldige vakantie. .
    Ik zag al mooie foto's voorbij komen op facebook.
    Geniet er nog van!