Dag 3 in Havana - Reisverslag uit Havana, Cuba van Eugene Jonkergouw - WaarBenJij.nu Dag 3 in Havana - Reisverslag uit Havana, Cuba van Eugene Jonkergouw - WaarBenJij.nu

Dag 3 in Havana

Blijf op de hoogte en volg Eugene

20 December 2014 | Cuba, Havana

Dag 3 in Havana.
Vandaag met een hele grote cabrio de stad weer in geweest, eerste stop bij het giga kerkhof Colon, een stad op zichzelf, wel erg rustig. Met prachtige mausoleums en graven. Vandaar uit te voet naar Plaza de Revolution met het enorme monument ter ere van Jose Marti, een grote held hier. Hij leidde een revolutie ergens rond 1895. Toen weer in de grote cabrio, die ons netjes op pikte, naar de Chinese wijk. Weinig chinezen gezien! Wel een mooie oude wijk. Veel gelopen en vanavond ons laatste dinertje in Havana.
Morgen vertrekken we richting Vinales voor de komende dagen. Meer natuur en minder internet! Wel even wennen, zo weinig internet maar niet echt erg!
Zo snel als we kunnen sturen we weer een reportage!
Groet Lia en Eus
( foto's is wat lastiger!! Maar die komen ook)

• 20 December 2014 - 09:58

Tom:

Hoi mam en eus,

Ik zie dat jullie je er goed vermaken. Fijn.
    Veel plezier nog en ben benieuwd naar de foto's

Gr. Tom

• 20 December 2014 - 18:24

Kareltje:

Ben benieuwd naar de foto's. Leuke verhalen.

• 22 December 2014 - 16:29

Bart:

Klinkt allemaal heel goed. Al de Havana-sigaar op?

groet.

Bart

• 26 December 2014 - 22:08

Hilde:

Hoi Vakantiegangers, ik hoop nog een foto te zien en anders maar bij thuiskomst. Jullier zijn zo te lezen aan het genieten van het goede leven in Cuba. lfs